BEAUTY BY KATKA

Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI

Splošni pogoji spletne prodajalne Beauty by Katka so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravitelj spletne trgovine Beauty by Katka je podjetje Nega obraza in svetovanje Katja Škoflek Kumer, s.p. (vnadaljevanju »ponudnik«).

VARNOST PODATKOV

Vaše podatke bomo obravnavali zaupno in jih skrbno varovali. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.  Preberite več v naši Politiki zasebnosti.

PONUDBA IN CENE IZDELKOV

Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV) in cene veljajo dopreklica. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub trudu, da bi bile cene čim bolj ažurirane in točne, se lahko zgodi, da je na strani podatek o ceninapačen. V primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku ponudil odstop od nakupa ali drugo rešitev, ki bo ustrezala obema. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.

NAČIN PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Spletna trgovina omogoča plačilo po predračunu z nakazilom na račun. Plačilo po predračunu ‒ Po oddaji naročila prejmete na vaš e-mail naslov predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo, v katerem so zaračunani stroški pakiranja in pošiljanja. Rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema. Po plačilu bo paket odposlan in z njim nimate nobenih dodatnih stroškov.
Ob naročilu nad 70€ so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

DOSTAVA

Vsa naročila bodo odpravljena v roku treh do sedmih delovnih dni po plačilu predračuna. Za dostavo paketov skrbi Pošta Slovenije. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na znesek in težo paketa. Strošek dostave je 3,00 € in se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila. V primeru naročila nad 70€ je strošek dostave 0€. Pri plačilu po predračunu poleg zneska poštnine ni nobenih dodanih stroškov.

OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem paketov je mogoč na PE Žalcu, Šlandrov trg 28. Prevzem je mogoč samo ob predhodni najavi na telefonski številki 070 777 899.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (e-mail) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stranka ima potem še 30 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnikvrne blago na naslov: Katja Škoflek Kumer s.p., Šlandrov trg 28, 3310 Žalec. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

DARILNI BON

Darilni bon je izkazni papir, ki ga Nega obraza in svetovanje Katja Škoflek Kumer, s.p. izda proti plačilu v obliki listine. Darilni bon je možno koristiti za nakup v spletni trgovini ali same storitve, ki jih ponuja Katkin Svet – Beauty by Katka. Cenik artiklov spletne strani je objavljen v spletni trgovini. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje, razen v primeru, ko je to na bonu označeno drugače. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina Katkin Svet – Beauty by Katka je v izključni lasti podjetja Nega obraza in svetovanje Katja Škoflek Kumer, s.p. Pridržujemo si vse pravice, kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@beautybykatka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

PODATKI O PODJETJU

Nega obraza in svetovanje Katja Škoflek Kumer, s.p.
Zalog pri Šempetru 20

3311 Šempeter v Sav. dolini
PE: Šlandrov trg 28, 3310 Žalec
Datum vpisa v Poslovni register: 3.10.2016
Kontakt: 070 777 899 ali info@beautybykatka.si